środa, 20 listopada 2013

Kolorów moc :)

~~~~~~~~~~
Dzieje się, dzieje :)
Całkiem sporo nawet :)
Lubię jak ludzie dbają, żebym miała co robić :)
~~~~~~~~~~
Nawarstwiło mi się ostatnio trochę rzeczy, robiłam kilka jednocześnie.
Ale wreszcie pokończyłam, i mam 5 nowych projektów do pokazania :)
~~~~~~~~~~
Na początek mocno energetyczny w kolorach, długaśny komin.
Można go 3 razy na szyi owinąć.
Dziergając go myślałam, że końca nie doczekam.
Wzór - francuz, więc nuda ;)
Jedynie zmiany kolorów i ich energia, spowodowały, że go dokończyłam ;)
~~~~~~~~~~
Włóczka YarnArt Magic 4 motki
Druty KP 5,5
~~~~~~~~~~






15 komentarzy :

  1. ale cudne kolory! przepiękny komin :))

    OdpowiedzUsuń
  2. "Lubię jak ludzie dbają, żebym miała co robić "
    heheh my również ;)
    Bardzo ładne rzeczy tworzysz!

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby nuda, a jednak nie do końca ;) Świetny efekt Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki pozytywny, tęczowy i pełen fajnej energii

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki, może i monotonnie się robi ale warte efektu końcowego,fantastycznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, komin wyszedł śliczny. Od razu robi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna energetyzująca włóczka!!! Zapraszam do siebie na candy!!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki energetyczny, piękny komin w sam raz pasuje do takiej smutnej i szarej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam taką kolorystykę, bardzo fajny kominek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny bardzo mi się podoba taki komin. Ile ma on szerokości i długości? chciałam wiedzieć tak dla porównania bo robię podobny

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie prezentuje sie na włoczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, nic dodać nic ująć-znakomity. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń