czwartek, 8 sierpnia 2013

Kolorowe Rozdanie :)

~~~~~~~~~~
Kochani, kochane, ponieważ wciąż nie mam swojego komputera, nawet nie spostrzegłam się, jak licznik odwiedzin pokazał 600.000, a nawet dużo więcej!!!!!
 Z tej właśnie okazji, że do mnie zaglądacie, czytacie i komentujecie postanowiłam sprawić Wam prezent, a właściwie dwa :)
Bez Was ten blog nie miał by racji bytu, dlatego ogromnie wszystkim DZIĘKUJĘ :) :) :)
Dawno nie było u mnie żadnego candy, więc tym bardziej się poczuwam.
Spośród osób, które wyrażą chęć udziału w zabawie, wylosuję 2, do których trafią: 
Kolorowa chusta z wysoko gatunkowej wełny od Pana Zitrona:
~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~~~
...oraz Kolorowa bransoletka z koralików różnych:
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
Tu jeszcze dowód: wczoraj o godz. 1.00 w nocy zastałam taki oto widok :)
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
Zatem ktokolwiek ma ochotę na kolorowy prezencik, zapraszam do zabawy :)
Banerek dla ochotników.
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
Zasady, takie jak wszędzie :)
- W komentarzu pod tym postem należy wyrazić chęć wzięcia udziału w zabawie.
- Banerek z aktywnym linkiem proszę skopiować na swój blog,
- Osoby bez bloga zostawiają swój adres mailowy,
- Będzie mi ogromnie miło, jak polubicie BogaczKę na Facebooku :) Można też dołączyć do grona obserwatorów mojego bloga.
~~~~~~~~~~
Na zapisy czekam do 18 sierpnia, losowanie zrobię 19 sierpnia :)
Jeszcze raz bardzo dziękuję, że jesteście i zapraszam do zabawy :)
~~~~~~~~~~

63 komentarze :

  1. Chusta marzenie :)! Podziwiam talent i oczywiście potwierdzam chęć udziału w kolorowym rozdaniu :)
    Pozdrawiam z życzeniami orzeźwienia ;)
    bloga rękodzielnego nie prowadzę niestety, a mój e-mail to: mewa.218@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ogromną przyjemnością wezmę udział w "Kolorowym rozdaniu".
    Pozdrawiam serdecznie!
    Agnieszka
    niebieskiemarzenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zapisuję się po łakocie.
    Pozdrawiam
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem pierwsza nie wierzę, a cieszę się bardzo, ustawiam się w kolejce.
    Niestety nie mam bloga .danutagorzelewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się jako pierwsza:) Banerek wstawiony, zapraszam na swojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się z przyjemnością, banerek już jest! :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta i bransoletka :) i wyrażam chęć wzięcia udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też przyłączam się do zabawy. Banerek wklejony, obserwuję na blogu i lubię na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu ustawiam się, chusta bardzo mi sie podoba:) Banerek daję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadać rzecz zrobioną przez super dziewiarkę, to wielka radość.Zapisuję się.Pozdrawiam. mazych@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, serdecznie gratuluję Ci takiego stanu licznika :))) A ponieważ chusta jest przepiękna chusta, bardzo ochoczo wyrażam chęć wzięcia udziału w Twojej rozdawajce. Obserwuję Twojego bloga już od dawna, lubię na facebooku, a banerek już wieszam na swojej stronie :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako,że też bardzo często wpadam tu w odwiedzinki
    i podziwiam piękne efekty Twojej pracy, zatem chętnie stanę w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko,
    zaciskam kciuki i czekam na wyniki.Iwona
    A przy okazji do siebie zapraszam na małą ROZDAWAJKĘ:
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna chusta, chciałabym żeby szczęście się uśmiechnęło.
    Bloga nie mam, ale zostawiam adres - tak na "wszelki wypadek" - prace.odreczne@gmail.com

    Pozdrowienia
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta cudna ,chętnie się nią otulę chłodnym jesiennym wieczorem więc grzecznie ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie gratuluję tylu odwiedzin i super bloga,który jest kopalnią wiedzy i inspiracji. Staje w kolejce a może mi si uda
    Krysia czyli Wiotka

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały wynik zaglądanie tu to czysta przyjemność.pozdrawiam i podaję email do wzięcia udziału w candy fabiana82@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli można to bardzo chętnie zapiszę się na Twoje Candy. Pozdrawiam:)
    http://haftipatchwork.blogspot.com
    http://drutyiszydełko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tworzysz z pasją, to chętnie tutaj zaglądamy:)
    Z przyjemnością stanę w kolejkę po Twoje dzieła.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja w kolejce po te kolorowe cudowności z nadzieja w sercu się ustawiam .....nie grono zaglądających do Ciebie stale się powiększa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu - podziwiam piękne prace, chusta śliczna. Z radością wezmę udział w zabawie, niestety nie posiadam bloga, ale mam e-mail :) marz_w@o2.pl. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Banerek dodany więc zgłaszam chęć udziału! Zarówno chusta jak i bransoletka są piękne a ich kolorowość cieszy oko - jak się uda to może nawet moje z całkiem bliska :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta cudowna!! Zresztą nie tylko ta - wszystkie!!Niejeden raz pisałam, że Kasia jest uzdolniona wszechstronnie.Na Facebooku już Cię polubiłam, gdy tylko się tam pojawiłaś.Zatem ustawiam się w bardzo długiej kolejce po śliczną chustę,może w końcu coś wygram po raz pierwszy:)
    Pozdrawiam
    mój email : elzbieta.fm@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się Pani prace więc często zaglądam na bloga, chętnie wezmę udział w zabawie gejgaldorota@wp.pl

    pozdrawiam z Giżycka

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to i ja ustawię się do kolejki! pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję :)

    obserwuję jako; poloniamartyna
    mail; m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Bajeczne prezenty i choć nie mam szczęścia w takich zabawach, grzechem byłoby nie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam i Pani chusty i bransoletki, a na bloga zaglądam codziennie.
    Swojego bloga nie posiadam.
    Ustawiam się grzecznie w kolejce... Pozdrawiam Zofia
    mój mail: fearless1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Chusta moje marzenie !!!
    Biegnę wklejać co się da.
    Będę marzyć, o szczęśliwym losie...:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością ustawię się po takie piękne cukierasy.
    Pozdrawiam
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się w kolejce po śliczności :)
    Bloga nie mam, a i z Facebook'a nie korzystam...
    scully16@op.pl
    Pozdrawiam cieplutko Izabela (Scully)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam , może ja spróbuję i coś dostanę z tej rozdawjki ,serdecznie pozdrawiam i miłej zabawy dla Wszystkich .
    Marta
    martapycha1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Chusta jest piękna. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. u Ciebie jest miło i ciepło, zatem również staję w kolejce i pozdrawiam serdecznie, w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję :))) I staję w ogonku po takie wspaniałości :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  37. Grzecznie ustawię się w kolejce, bo od dawna wzdycham do Twoich umiejętności robótkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce po kolorową chustę. Jest prześliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Chusta prześliczna, a ja nie mogę wyjść z podziwu ilekroć widzę u Ciebie w tak szybkim tempie kolejne. Z przyjemnością zapisuję się. Ania. kesja26@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochani ja też też do kolejeczki grzecznie się ustawiam mam smaczka ns te cudowności
    ,♥♡♥♡♥Marta martatymczuk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochani ja też też do kolejeczki grzecznie się ustawiam mam smaczka ns te cudowności
    ,♥♡♥♡♥Marta martatymczuk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. chetnie wezme udzial w zabawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale ogromna kolejka .....
    Z ogromną przyjemnością wezmę udział w "Kolorowym rozdaniu".
    Pozdrawiam serdecznie, gratuluje tak licznych odwiedzin ale nie ma sie co dziwic, bo blog jest naprawde super i bardzo urozmaicony!
    a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  44. Byłoby cudnie mieć coś pięknego od Ciebie Kasiu :) Grzecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja jestem bardzo chętna :)
    do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. baaaaardzo chcę, więc już dopełniam "formalności" :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękności więc ustawiam się w kolejce - ela7273@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam i ustawiam się w kolejce. Banerek zaraz wklejam i przyłączam się do obserwatorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczywiście zaglądam i podziwiam i marzę o piękności która świetnie pasowałaby do mojego płaszcza

    Pozdrawiam
    inawa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojej, ojej, muszę mieć tą przecudną chustę :)))) Obserwuję, lubię, linkuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. O taką chustę warto zawalczyć :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    mail: bulinska@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. Tyle razy ty byłam i nie wiedziałam o candy?? Ustawiam się w kolejce, dobrze, że przypomniałaś z urlopu :-)
    banner już u mnie wisi: http://thebestthing12.blogspot.com/
    serdecznie pozdrawiam i udanego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Późno, bo późno, ale zdążyłam i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z pewną nieśmiałością dołączam do kolejki o candy:) Ponieważ aktualnie nie mam bloga podaję maila; iwona067@gmail.com
    Życzę udanych wakacji:) A po nich z niecierpliwością czekam na kolejne posty z pięknymi rzeczami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Dalszej radości tworzenia rzeczy niezwykłych oraz blogowania Ci życzę. A do kolejeczki się zapisuję, bo ta chusta jest dokładnie taka, o jakiej marzę. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  56. beautiful shawl ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się do zabawy!
    e-mail: torresiczka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. ustawiam się do kolejki jako ostatnia :) pozdrawiam
    Marylka

    OdpowiedzUsuń
  59. od wielu juz miesiecy systematycznie zagladam na pani bloga,jest bardzo inspirujacy.Staje grzecznie na samym koncu kolejki,przy odrobinie szczescia byc moze do mnie trafia te cudenka. Pozdrawiam z upalnego Cannes
    monikajeridi@yahoo.fr

    OdpowiedzUsuń
  60. O mało Cię Kasiu nie przegapiłam ;) Zawsze podziwiam Twoje cudeńka na spotkaniach robótkowych, a tu okazuje się, że jeden cukiereczek jest na wynos ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Chusta i bransoletka są piękne, ale ponieważ jeszcze nie potrafię sama ich zrobić, bo dopiero się uczę, to zgłaszam swoją kandydaturę na posiadaczkę kórejś. Podziwiam zręczne ręce i zazdroszczę talentu. Nie mam bloga więc podaję mail: sylwiswiec@interia.pl
    Pozdrawiam.
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie wiem dlaczego mnie nie ma w zapisach , mam nadzieje że teraz już jestem :/
    Pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń