wtorek, 19 czerwca 2012

Kółko graniaste ;)

~~~~~~~~~~
Pierwsza faza topu zrobiona :)
Miał byc inny ażur na górze... Chciałam zrobic bluzkę, którą robi się od dołu... Ale ja muszę zawsze inaczej, więc zaczęłam od góry :-D Ażur nie wyszedł taki jak w projekcie, więc wybrałam trochę inny, dopasowałam i jest to co widzicie :)
Teraz najtrudniejsze zadanie: rozłożenie tego na przód, tył i rękawy. Jeśli rozliczę dobrze, reszta pójdzie już gładko.
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
Połączyłam tu dwie włóczki: Marina Gringasco i Meronosilk Gringasco, w bardzo zbliżonych kolorach.
Dalsze zmagania pokażę jak nadejdzie pora, czyli jak już będzie widac coś podobnego do Topu :)
~~~~~~~~~~

15 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba ten początek swetra. Niesamowity kolor! A ażur na pewno się będzie fajnie prezentował na dekolcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Asiu :) Mnie też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny kolor...i wzor tez mi sie podoba...czekam na efekt koncowy ...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ślicznie :)) Jestem ciekawa całości :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor i wzór. Taki róż to i ja założyłabym ;-) A podzielenie oczek nie jest taki trudne, z pewnością dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo :) Kolor jest piękny i taki MÓJ :-D
    Fanturio, dam radę, po prostu muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super - jestem ciekawa finału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie, czekam wiec na dalsze postępy-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To je nádhera, příze vypadá náramně.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super początek - czekam na efekt końcowy - powodzenia w dzieleniu oczek !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bardzo ciekawy, zapowiada się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. początek Twojego nowego udziergu bardzo denerwuje... bo nie ma końca jeszcze a ja to bym chiała od razu całość ;)))) niecierpliwa jestem! kolor bardzo fajny wybrałaś! oby szybko poszło bo ciekawość mnie zeżre!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo ciekawie. Przymierzam się do zrobienia bluzeczki od góry, wiec czeka z niecierpliwością na finał.

    OdpowiedzUsuń