niedziela, 5 grudnia 2010

Szybki fiolet

~~~~~~~~~~
Komplecik dla koleżanki koleżanki wykonany na wzór zielonego kompletu (kilka postów wcześniej). Wzór szalika dwustronny z warkoczem, czapka również z warkoczami. Takie było zamówienie, a wiadomo, klient nasz pan :)
Zrobiłam go z włóczki Mercan Batik i Destina firmy Himalaya na drutach 4,5 oraz 5,5. Obie razem włóczki są niezwykle przyjemne w dotyku i niesamowicie miłe.
Szybka akcja zdjęciowa musiała się odbyć, bo komplet kończony o 2 w nocy a o 9 musiał wyjść z domu.
~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~
Teraz mam zagrychę co tu na druty wrzucić...
~~~~~~~~~~

12 komentarzy :

  1. No i coś Ci się przyśniło? Co robić?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny komplecik i jaki gustowny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Jestem pod wrażeniem tego co pani robi, gdy zaczęłam czytać i oglądać pani bloga to nie mogłam się oderwać i obejrzałam chyba wszystkie wpisy,
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplecik, moje kolorki no i ja tez lubie po nocach konczyc robotki, bo wtedy sie spokojnie spi...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny komplecik:)

    Wczoraj obejrzałam cały zasób Twego albumu Kasiu i jestem pod wielkim wrażeniem.Piękna biżuteria, przecudne wianki i decu...no cuda tworzysz po prostu...

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa właścicielka musi być bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idziesz jak burza :)) Koleżanka będzie zadowolona. A teraz co na druty wrzuciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplet! A już wybitnie mi się wzór szala podoba - niby prosty ale daje świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty, jak nie wiesz co robić to może ja coś podrzucę? Bo mi brakuje czasu, a pomysły się mnożą:)))
    ...może jakąś spółkę, jakieś zoo, co...?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komplet. Znakomicie się prezentuje. A wzór warkocza też dwustronny?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za słowa uznania :))) One dodają skrzydeł :)
    Aluszko, teraz chyba swetrzysko wrzucę albo torebkę. Nad tymi dwoma się zastanawiam.
    Doro, mam tyle 'tworzywa', ze nie wiem które na drutki wrzucić... Roboty mam na caaały rok. Ale możesz w prezencie coś podrzucić ;)
    Antonino wzór warkocza też dwustronny, ściągnięty od Zdzid :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny komplet :) uwielbiam fiolet.

    OdpowiedzUsuń