czwartek, 15 stycznia 2009

Mania wybielania

~~~~~~~~~~
W ramach tzw. manii, wybieliłam sobie szafeczkę, która stała sobie przez kilka lat w mojej sypialni. Teraz jej miejsce zajęła nowa, piękna, i bardzo pojemna komoda z Ikei a ta będzie służyć za niedługo jako szafka pod RTV.
Tu pierwsza faza remontu: dodanie elementów ozdobnych oraz podszlifowanie niektórych miejsc.
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
Kota dzielnie asystowała mężusiowi przy pracy :-)
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
Następny etap to zaszpachlowanie nierówności i dziur po kornikach oraz wyszlifowanie tego wszystkiego.
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
Na koniec sama przyjemność: gruntowanie, malowanie, przecierki i lakierowanie.
Efekt mnie bardzo zadowala :-)))
Jeszcze tylko jakieś metalowe szyldziki i uchwyty i będzie miodzio.
~~~~~~~~~~

4 komentarze :

  1. Piękna! marzy mi się cały dom z meblami w takim stylu, dodałaś szafce z jednej strony delikatnosci i romantycznosci, a z drugiej strony teraz ma pazur:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Jadwiszko :-) Za mną też ostatnio chodzą jasne wnętrza. Łazienkę mam jasną, kuchnia z salonikiem już prawie, prawie, a reszta, czyli 2 sypialnie i tak są do odnowienia, więc myślę, że będą jasne. Na pewno nasza, a u dziewczyn muszę się do nich troszkę dopasować ale i tak moje będzie górą, ha, ha...

    OdpowiedzUsuń
  3. oboje z Markiem macie "złote rączki" =) i dzięki temu - przepięknie w domku

    OdpowiedzUsuń
  4. Szafka po... wygląda fantastycznie. Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń