niedziela, 29 czerwca 2008

Ceramika po raz drugi

Znów miałam tą przyjemność być na zajęciach ceramicznych. Tym razem szkliwione były przedmioty ulepione na poprzednich zajęciach oraz tzw. gotowce: kubeczki, filiżanki z podstawkami, dzbanki i maselnice. Niestety nie zdążyłam już zrobić fotki swojej kolekcji... :-(
Jak wyszkliwione i wypalone przedmioty będą gotowe - na pewno się pochwalę :-)
---
Tutaj wybieramy rzeczy do szkliwienia i zaczynamy pracę
---
...jaki kolor będzie najlepszy?
---
Były też sytuacje troszkę niezręczne, kiedy np. zadzwonił mi telefon...
---
...i musicie uwierzyc mi na słowo! ten szary kolor na dole kubków ma być po wypaleniu pięknym zielonym kolorkiem :-))) ---
Był także czas na pogaduszki, kawkę i słodkości na świeżym powietrzu

1 komentarz :

  1. zazdroszczę ! w Krakowie były fajne warsztaty ale niestety zostały zlikwidowane, a ja mam tyle pomysłow na glinę ....ehhhh i nawet czas by się znalazł, bo to super odskocznia i fajna zabawa:).Jadwiszka

    OdpowiedzUsuń