sobota, 11 lutego 2012

Zestaw zimowy

~~~~~~~~~~
Jeszcze jedna Poppy, i jeszcze jeden komin robiony fałszywym ściągaczem. Wydziergane dla Agnieszki :)
Włóczka to Merino Exclusive YarnArt, zużyłam jej niecałe 3 motki. Dziergałam na drutach: 4,5; 5,0 oraz na 3,5 ściągacz czapki.
~~~~~~~~~~


 ~~~~~~~~~~
Kwiatek - ślimak zrobiony z włóczki Cashmira Alize na drutach 4,5.
Kolor, UWAGA! to nie żadna tam fuksja, czy fiolet, róż, albo bordo tylko ... MAGENTA. Tak, tak, magenta (czyt. madżenta)- nauczyłam się tego właśnie :))) 
~~~~~~~~~~ 


18 komentarzy :

  1. Madżenta - super:))to jeszcze cyk brakuje do całego CMYKa:)) a ja Wiesia ładnie robi tło:DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet i modelka promienna! pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny komplet a wzór czapki bardzo mi się podoba tylko ni jak nie wiem jak go rozszyfrować aby taką czapusie sobie popełnić-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny komplet a wzór czapki bardzo mi się podoba tylko ni jak nie wiem jak go rozszyfrować aby taką czapusie sobie popełnić-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    Asiu, modelka, wg mnie, wygląda jakby miała się zaraz rozpłakac :-D
    Gogo, przepis na czapkę Poppy znajdziesz na blogu Violetowe włóczki i Effcia odręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny i na czasie oglądając bloga widzę ,ze mamy podobne dylematy moja córka często też jest obdziergiwana w czapki i szale tudzież różne szyjogrzeje.Tylko z tą róznicą jak wróci do siebie to za chwilę słyszę mamuś a da się powtórzyć?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny komplet.. czapka boska taka troche w stylu lat 20? a modelce pieknie w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny komplet! kwiatek dodaje uroku :)
    aaaa i modelka wygląda jak laleczka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczność:)
    nie lubię nosić czapek ale taką mogłabym założyć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka prezentacja pięęękna ;))) czapka z kwiatem super, magenta rules ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. twoje prace sa piekne..dopracowane..eleganckie./... jestem pod wrazeniem...bardzo mi sie tu podoba..bardzo...czemu ja cie predzej nie znalazłam?...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplet.
    Tak sobie zdałam własnie sprawę jak te Twoje Modelki wydoroślały...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuję za komenty :)
    Lorka, faktycznie, czapka ma coś z tego stylu :)
    Doma79, hihi, dla takiej czapki warto się poświęcić :)
    Persjanka, zapraszam częściej :)
    Deilephila, oj tak, dzieci to mi szybko dorośleją... ale cóż, takie życie.
    Haneczko, czasami chciałoby się więcej, ale rączek mało i czasu nie da się rozciągnąć...

    OdpowiedzUsuń
  14. Very beautiful creations!!!!I love your blog!!!Kisses and hugs!!!!
    Sophie from Greece!!!

    OdpowiedzUsuń