sobota, 3 września 2011

Wspomnienia z wakacji

~~~~~~~~~~
Oto fotki z wakacji :)
~~~~~~~~~~
Trochę odpoczynku nad morzem...
~~~~~~~~~~




 ~~~~~~~~~~
...trochę na basenie przy ośrodku......
~~~~~~~~~~


 ~~~~~~~~~~
Nawiedziliśmy też latarnię morską w Niechorzu
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
...i widok z latarni, niestety trochę mglisto wtedy było...
~~~~~~~~~~
  ~~~~~~~~~~
A tu integracja młodzieży na lądzie...
~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~~~
...oraz na wodzie...
~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~~~
I jeszcze trochę atrakcji
~~~~~~~~~~





 ~~~~~~~~~~
Na szczęście tylko w ostatnim dniu przed wyjazdem zrobiło się tak chłodno, że kurtki musieliśmy zakładać...
~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~~~
...ale na osłodę i ogrzanie poszliśmy na szarlotkę na ciepło i na tiramisu :)))
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
Miało być jeszcze zdjęcie w moim "dziwolągu" ale gdzieś mi je wsiorbało :(
~~~~~~~~~~
A co na drutach mam, pokażę w następnym poście.
~~~~~~~~~~ 

8 komentarzy :

  1. Pogoda Wam dopisałam, zdjęcia piękne:)adziwoląg bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajajaj - Niechorze i trasa rowerowa z Rewalem po drodze to moje klimaty! Widok z latarni tez znajomy - ech, tęsknica sokolica!
    Mnie musiało wystarczyć kilka dni w Beskidach, ale na szczęście intensywne były - i wystarczyły:)

    A "skrzynka narzędziowa" od Ciebie służy mi znakomicie, taszczę ją wszędzie, choć ostatnio nie zabrałam - i było o krok od dramatu! Napiszę o tym w kolejnym poście:)
    Serdeczności, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Niechorzu kilka razy na wczasach z rodzicami i koloniach.Uwielbiam tamtejszą plażę i zapach lasu którego w innej nadmorskiej miejscowości nie spotkałam.Gdy dwa lata temu byłam tam na wycieczce zobaczyłam jak wszystko się zmieniło,Niechorze zmieniło się prawie w kurort....tylko zapach ten sam,i malutka budka z pamiątkami w którek wydawałam pieniądze na koloniach.Pamiętam rzeczkęktóra wpadała do morza i dzieliła plażę na pół po większych deszczach.Oj...wspomnienia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam polskie morze!
    Piękne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda na to , że masz bardzo udane wakacje, to super ;))) zdjęcia są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu wspaniałe zdjęcia , ale skok męża w wodzie czyli tzw, "miłego drewna" IMPONUJĄCY !!!
    Już wiem dlaczego wzięłaś do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje super udane.
    Najfajniejsze zdjęcie, to integracja młodzieży na lądzie :)
    widać, że się dobrze zintegrowali, bo nie powpadali później do wody w ubraniach :)))

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń