niedziela, 30 stycznia 2011

Czapka do falbaniastego

~~~~~~~~~~
Po pierwsze i najważniejsze chciałam wszystkim serdecznie podziękować za urodzinowe życzenia :***
~~~~~~~~~~
W robiótkowych sprawach wygląda teraz tak, że: Magiczny sweter poszedł precz do kąta... Wkurzył mnie okrutnie. Niemal każdą jego część musiałam pruć a to jeszcze nie koniec :( więc odłożyłam go chyba do ferii zimowych. Do poprawki są jeszcze: dół swetra, jakieś 25 cm do sprucia i zwężenia, i całkiem prawdopodobne, ze kołnierz także pójdzie do przeróbki....
~~~~~~~~~~
Tym czasem powstała czapka do szalika falbaniastego. Szybko i sprawnie.
Można ją nosić w ten sposób...
~~~~~~~~~~

 ~~~~~~~~~~
...albo w ten...
~~~~~~~~~~

 ~~~~~~~~~~
Teraz natomiast na druty weszło beżowe Merino Tweed i dzierga się nawet całkiem sprawnie :)
~~~~~~~~~~ 


 ~~~~~~~~~~
A na deser Kota moja piękna :)
~~~~~~~~~~

8 komentarzy :

  1. Witam,
    Czapka bardzo "klimatyczna", podobają mi się nakrycia głowy, których jest "troszeczkę za dużo"...a modelka, śliczna :)

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie!
    Szalik piękny,czapka piękna,modelka jeszcze piękniejsza!Kolor bardzo twarzowy.
    pozdrawiam:)

    p.s.mam pytanie,czy ma Pani może jakiś schemat /czytelny/ na zrobienie poncha?Byłabym ogromnie wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy napisz na maila bogaczka29@gmail.com o które poncho Ci chodzi? Bo popełniłam chyba 3 różne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia, dzięki :) Ta modelka bardzo lubi pozować do zdjęć co mnie bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo fajowski komplet, ale te dziewczyny twoje mają farta, że ich mamuśka umie dziergac takie cacenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko:) i czapa i modelka, a i szaliczek do kompletu strasznie mi sie podoba. Jeśli to możliwe to pięknie poproszę o wzór do czapki i falbaniastego szaliczka :)

    Cudne rzeczy tworzysz, zajrzałam tu przez przypadek, ale chyba będe juz stałym gościem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna czapka,twarzowa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello! Trafiłam tu dziś po raz pierwszy przez zupełny przypadek i - WOW - super blog :) Zapraszam do mnie! Ja co prawda głównie szyję ale co tam :)
    http://longredthread.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń