środa, 4 stycznia 2012

Urodzinki

~~~~~~~~~~
Małżonek mój ukochany obchodzi dziś urodziny :)))
Ponieważ zapasów słodyczy po świętach jeszcze jest całe mnóstwo, sprawiłam jemu i nam takie mini - torciki :)))
~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~~~
Latka lecą, więc dostał witaminki na wzmocnienie :)))
~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~~~
Potem był szampan :)
~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~~~
Natomiast dziecię moje starsze zachorowało i na zwolnieniu w domu zalega.
W związku z tym robię codziennie domowy soczek "Kubuś" aby ją trochę dowitaminizować.
~~~~~~~~~~ 
~~~~~~~~~~
Oprócz tego udało mi się upiec 3 bochny chleba na zakwasie :)
Mąka pszenna, żytnio - orkiszowa i ziarna. Pychota!
~~~~~~~~~~ 
~~~~~~~~~~
Na dziś to tyle, dziergadła będą wkrótce :)
~~~~~~~~~~

14 komentarzy :

  1. Chlebek wyglada bardzo apetycznie. A maz w rozwej kokardce... takze ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. mąka może być pszenna, wyłącznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,ja to bym się tego soczku chętnie napiła :-)))
    Sto lat dla Twojego Szanownego Małżonka! Wygląda bosssko z tą kokardką u szyi :-)))
    Pozdrawiam i życzę zdrówka dla Dziecięcia Twego:-)
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla męża :)))
    A Ty jak zwykle pracowita jak mrówka, torciki, soczki, chlebki, aaa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pimposzko, dziękuję :)
    Anonimowy/a, mylisz się, nie tylko ja używam innej mąki niż pszenna :)
    Maju, zapraszam na soczek, i dziękuję za życzenia, przekażę :)
    Script, dziękuję, również przekażę mężowi :) Soczek i chlebek samorobne, ale torciki kupne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, myślę, że Anonimowemu chodziło o błąd, który wkradł się do słowa pszenna. Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko z córką, jaki wstyd! Taki błąd to 'wielbłąd'. Anonimowy, przepraszam i dziękuję :)
    Jolu, również dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś Kobietą Talentów Wszelakich Pełną :)
    100 lat dla Jubilata :)
    I zdrówka dla dziecięcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat z takim uśmiechem dla małżonka. Córce zdrowia. Tobie niesamowitych doznań smakowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszości dla Męża! kokardka boska :)
    a chleb... zgłodniałam jak wilk!

    OdpowiedzUsuń
  11. witam, wszystkiego dobrego dla męża no i dla reszty w nowym roku:) chlebek wygląda pysznie można prosić o przepis chętnie upiekę....Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. super!!! Szczere życzenia dołączam zdrówka i spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę, ja też mam urodziny 4 stycznia!

    OdpowiedzUsuń