piątek, 27 maja 2011

Ocean

~~~~~~~~~~
Szal Ocean Waves ukończyłam już przed tygodniem ale dopiero teraz doczekał się sesji zdjęciowej :)
Włóczka to Alpaca t/25 w kolorze jasnym beżowym. W motku tego nie widać ale w gotowym wyrobie bardzo ładnie przenika się beż z ecru. Bardzo mi się to podoba.
Szal robiłam na drutach 3,5 i wyszło mi 80g.
Jego wymiary to 200cm x 45cm
~~~~~~~~~~







 ~~~~~~~~~~
Szal miał swoją premierę na pewnej uroczystości, w której uczestniczyłam wraz z Małżonkiem moim :)
~~~~~~~~~~
Premierę miała także sukienka :)
~~~~~~~~~~



 ~~~~~~~~~~
Było pysznie!
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
...natomiast na drutach kończę już po mału kolejny 'placek'.
~~~~~~~~~~

10 komentarzy :

  1. nie wiem czy było pysznie, ale Ty wyglądałaś smakowicie i elegancko, sukienka świetna, a ocean piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal jest niezwykle elegancki i po prostu zachwycająco-piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,przepiękny szal-bardzo delikatny i "zwiewny",a skoro z alpaki,to zapewne mięciutki i ciepły.Pozdrawiam serdecznie,Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!!Ale mój wzrok przykuły te przystaweczki!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie :)
    Maju, szal jest miękki ale leciutko podgryza :)
    Malaala, przystawki były fantastyczne! Szkoda, że na zapas się nie dało najeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny szal,widać że jest zwiewny i milutki,sukieneczka śliczna nic tylko pozazdrościć,przystaweczki ...ah zgłodniałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnemu we wszystkim ślicznie, o ! :) Pozdrawiam mago

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo jaki pyszny wpis:)) i szal i sukienka i modelki i przystaweczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz SUPER !!! a chusta Cudna

    OdpowiedzUsuń