czwartek, 5 maja 2011

Jacek Placek...

~~~~~~~~~~
Taki sobie placek zmotałam :)
W ślicznym kolorze, trochę nieokreślonym, ale takie właśnie lubię. Bo to ani czerwień, ani bordo, ani róż.... sama nie wiem jak go określić :)
~~~~~~~~~~

 ~~~~~~~~~~
Placek powstał z włóczki Salsa. Bardzo ją polubiłam bo jest 'konkretną' włóczką, znów taką jakie lubię, czyli mięsistą, miękką, w dotyku welurową, i nie cienką :)
Robię na drutach nr 4,5.
~~~~~~~~~~
No i to co widzicie, to stan z wczorajszego dnia w południe...
~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~~~
...bo już wieczorem z 'Placka' powstało ... bolerko... ale będzie się dziać jeszcze i ostateczny wygląd dopiero zobaczymy niebawem, taką mam cichą nadzieję.
~~~~~~~~~~

cdn.

14 komentarzy :

  1. Bardzo ładne to coś i kolor też smakowity:)
    Czy mogę Cie podpytać w jakiej ilości dodajesz oczka i gdzie, żeby nie wyszedł klasyczny raglan tylko takie okrągłe coś?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, piękny ten Twój placuszek i bardzo smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :)
    Violet, wzorowałam się trochę sweterkiem rubby od effci. Po 4 rzędach 'francuza' dobierałam co 3 oczko (czyli 2prawe, 1 narzut), po ok. 5 cm dobierałam co 4 oczko (czyli 3 prawe, 1 narzut) i po kolejnych 5cm znów co 4 oczko, ale następnym razem spróbuję za3-cim razem dobierać co 5 oczko (czyli 4prawe, 1 narzut) Mam nadzieję, że pomogłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super! Też miałam Cię poprosić jak dodawać oczka ale już to zrobiłaś ,pięknie napisałaś,dzięki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie. Spróbuje przy sweterku, który mam w planie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam cierpliwość! Mi mimo kilku podejść do sweterka udało się udziergać na drutach zaledwie.... szalik ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo to tez mój ulubiony kolor, zapowiada sie świetny sweter, zyczę udanego finiszu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny placek, będzie fajny sweterek. To czekam na ciąg dalszy i następnym razem widzę Cię na spotkaniu w tym sweterku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek przypomina trochę fuksję.

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor jest miodzio jak ja to nazywam a placek przeobraża się w coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek, placek ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Placek zapowiada się bardzo ciekawie :) Pewnie będzie śliczny sweterek.
    A tak poza tym Kasiu to lecisz jak burza i nie nadążam oglądać ;)) Kiedy Ty to dziergasz? Sypiasz w ogóle? :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. dziergaj, dziergaj :)
    ładnie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowicie zapowiada się ten placek. I kolorek ma smakowity.
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń