poniedziałek, 16 maja 2011

Malina z wiśnią

~~~~~~~~~~
Szal w kolorach maliny i wiśni zrobiłam już chyba tydzień temu ...
Włóczka to Angora batik, 1,5 motka, druty nr 6. 
Wzór... o nieznanej nazwie, w każdym razie ażur jakiś :)))
Wyszedł dość długaśny, chyba ma ze 2 metry :)
~~~~~~~~~~








 ~~~~~~~~~~~
A na drutach męczę już Ocean Waves.
~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~
Mam już caaałe 85 cm a do czwartku chciałabym, żeby było conajmniej 180 cm!
Czy mi się to uda??? oto jest pytanie...
Na dokładkę zaplanowałam sobie do tego samego czasu uszyć... żakiet... hmmm, ambitnie ale czy realnie?
~~~~~~~~~~

10 komentarzy :

  1. szal piękny, modelka też ;)
    drugi szal też zapowiada sięciekawie :)
    gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności dziergasz;-)
    A plan do czwartku rzeczywiście bardzo ambitny.
    Chyba muszę brać z Ciebie przykład, bo jakoś ostatnio wszystko mi się w czasie rozłazi;-(
    Pozdrowienia, udanego tygodnia i realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę! Ja w Ciebie wierze, chyba bardziej niż Ty sama :D

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki :)
    dasz radę, przy Twoim tempie na pewno....piękne szale

    OdpowiedzUsuń
  5. Ambitny plan :). Osobiście zdarzyłabym uszyć żakiet w 3 dni bez problemu ale z szalem to już bym nie wyrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne szale, modelka super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności :) Podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie wszechstronny talent z Ciebie. Jest co podziwiać, oj jest. Serdeczności ślę i zapraszam na moje candy.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no .. cud malina!
    Ten biały zapowiada się bardzo ładnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń