wtorek, 19 października 2010

Lepiej późno niż wcale :)

~~~~~~~~~~
Jak w tytule... Pokażę zdjęcia ze spotkania dziewiarek sprzed półtora tygodnia :)
Było fantastycznie! Ja byłam pierwszy raz ale dziewczyny spotykają się co miesiąc. Były też inne osoby po raz pierwszy więc poznawałyśmy się, oglądałyśmy swoje dzieła i wzory, wymieniałyśmy się pomysłami, oglądałyśmy czasopisma z dziergadełkami :) No i oczywiście nie zabrakło macania i miziania zakupionych moteczków... Zresztą zabaczcie same :)))
~~~~~~~~~~






~~~~~~~~~~
Tydzień później odbyło się wyjątkowo drugie spotkanie. Było również fantastycznie, poznałam znów nowe osoby ale zdjęć nie ma bo zapomniałam wziąść aparatu, buuuuu...
~~~~~~~~~~

10 komentarzy :

  1. Mmm... Musiało być cudownie (widać już po fotkach).
    Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech.
    W końcu kiedyś dojadę - rzekłam:)
    Zaprę się i dojadę.
    I te motki, i te fotki...
    Muszę się z Wami zobaczyć, koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorothea nie podarujemy Ci ;) Musisz nas odwiedzić :) Zapraszamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatycznie było,widzę.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja byłam właśnie tydzień póxniej, a żeby było smieszniej miałam aparat tylko zaaferowana spotkaniem zapomniałam zrobic zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Wam zazdraszczam ;))
    Chciałabym Was poznać... a ze zdjęć to tylko Mariolcię rozpoznaję.
    Za daleko mam do Was, ale może kiedyś....kto wie? ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z takim spotkaniem! Na pewno owocny czas spędziłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł w Poznaniu nie ma takich spotkań życie za szybko tu biegnie ,a szkoda świetnie było by się spotkać .Zazdroszczę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Wam zazdroszczę spotkania, same fajne babeczki

    OdpowiedzUsuń