piątek, 22 października 2010

Jagoda i mięta

~~~~~~~~~~
Popełniłam szal :) Dawno nie robiłam wzorów ażurowych ale ten był dość prosty. Bardzo miła włóczka Angora Gold Batik Design kupiona w wiadomym sklepie :)
~~~~~~~~~~
Pierwsze dwa zdjęcia podczas blokowania szala
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
Tu wzorek z bliska.
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
A to już efekt końcowy :)
~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~
Na zdjęciu poniżej widać jak pięknie symetrycznie ułożyły się kolory :)))
~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~
Teraz wrzucę na druty inne kolorki.
~~~~~~~~~~

13 komentarzy :

  1. Ajajaj, będę pierwsza, pierwsza:) Śliczny, delikatny i pewnie ciepluchny:)
    Kod mam też z branży ubraniowej, choć po niemiecku: MANTEL:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, śliczny. Na 100% ciepły :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jak wszystko co robisz:-))
    Zaglądam do Ciebie często i zawsze mnie zaskakujesz czymś nowym.
    Pozdrawiam i życze miłego wieczoru.
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo byłam ciekawa jak ułożą się te kolory i jestem mile zaskoczona - szal wygląda ślicznie. Ja zraziłam się troszkę do tych wielokolorowych włóczek , bo to różnie z tym efektem bywa. Pozdrawiam i czekam na dalsze prace - wiem , że masz zawsze wspaniałe pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, szal śliczny...taki eteryczny :) Pozdrawiam, Ela.

    OdpowiedzUsuń
  6. och jaki cudowny wyszedł szal,,podoba mi sie i ornament i ko.lorystyka

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne kolory, uwielbiam takie zestawienia. A cóż to za włóczka ? podziwiam, chciałabym mieć taki szal.ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, pięknie kolorki przechodzą jeden w drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny!! A wzór gdzie można znależć?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów :)))
    Włóczka to Angora Gold Batik Design, a wzór wygrzebałam na blogu "kolorowy świat włóczek i mulin"

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    Szal jest rzeczywiście śliczny, te kolory .... hmmm.... nic dodać nic ująć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń