niedziela, 31 sierpnia 2014

Wakacje cz.1

~~~~~~~~~~
Mamy dziś ostatni dzień wakacji, pora więc
nieco wakacji pokazać.
Jak już wcześniej wspominałam, byliśmy w Chorwacji.
Jest wiele pięknych miejsc na świecie,
ale to ogromnie nam się spodobało.
Dalmacja to cudownie bajeczne miejsce.
Woda ciepła i krystalicznie czysta,
plaże niewielkie, kamieniste, z drzewami,
pod którymi można odpocząć od słońca,
lub po prostu się schować.
Niezwykły dla mnie był krajobraz,
czyli góry i morze w jednym miejscu :)
Ponoć w tym roku góry były wyjątkowo zielone,
zazwyczaj są mniej zarośnięte.
Pogodę mieliśmy wyśmienitą,
tylko raz deszcz przegonił nas z plaży po południu.
Poza tym dwa razy była burza, ale tylko w nocy :)
Czas wykorzystaliśmy maksymalnie, leżakując,
pływając, spacerując, nurkując :)
Nie będę więcej pisać, bo mam
dużo zdjęć do pokazania :)
a naprawdę trudno było wybrać najfajniejsze
 z ilości, którą przywieźliśmy.
~~~~~~~~~~





















~~~~~~~~~~
Już tęsknię za tym miejscem.
...ach te widoki, i ta krystaliczna woda!!!
~~~~~~~~~~
P.s. W tytule napisałam "Wakacje cz.1",
ponieważ chcę Wam jeszcze pokazać jedno magiczne miejsce Chorwacji :)
...ale to w następnym poście, bo znów mam masę zdjęć do pokazania :)
~~~~~~~~~~
 


4 komentarze :

  1. No po prostu cudnie. A córki to masz Kasiu prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia Kasiu! Mieliście naprawdę piękną plażę, wręcz idealną do wypoczywania. W Chorwacji byłam przejazdem, jechaliśmy od samej góry kraju aż do Czarnogóry (tam się właśnie wybieraliśmy), więc mogłam podziwiać ją tylko przez szybę. Czarnogórska plaża była piaszczysta, a woda lekko zamulona, nie nacieszyłam się więc takimi urokami jak Wy! Dlatego w tym roku przede wszystkim patrzę na plażę:). Oby trafiła nam się taka jak Wam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorwacja jest cudowna! Do tej pory uważam, że czas który tam spędziliśmy należy do najpiękniejszych. Zdjęcia piękne! Aż chce się tam być.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tam przepięknie !!! ślicznie zdjęcia. W zimne wieczory będziesz miała do czego wracać myślami :)
    Mi się też cały czas marzy Chorwacja, może w przyszłym roku uda nam się w końcu tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń