sobota, 16 sierpnia 2014

Urlop :)

~~~~~~~~~~
Wreszcie jedziemy na wyczekany i wymarzony urlop :)
Oto nasze miejsce docelowe, gdzieś w pobliżu, albo nawet na tej plaży
będziemy się relaksować.
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
Z moich robótek, mogę pokazać na razie niewiele.
Udało mi się zrobić zdjęcia chuście On the Pier,
wg projektu Justyny Lorkowskiej.
Chustę miałam robić na urlopie, ale tak jakoś
nie mogłam się jej doczekać :D
Zrobiłam ją z włóczek Dropsa:
z 3 motków Fabel i 1 motka Alpaki,
na drutach KP 4,0.
Moja wersja prezentuje się tak:
~~~~~~~~~~






~~~~~~~~~~
Mam nadzieję, że jeszcze parę zdjęć jej zrobię gdzieś w ładnym miejscu.
~~~~~~~~~~
Specjalnie na urlop powstał także sweterek.
Z nim miałam problem,
ponieważ miał to być sweterek Carabe, ale....
No właśnie to wielkie "ALE" zmieniło wszystki plany.
Po pierwsze włóczka na ten projekt okazała się nieodpowiednia,
po drugie zabrakło mi na kołnierzyk...
Zatem jest to co jest, ale i tak mi się podoba.
Wspomniana włózka to Moina, cudownie,
wręcz nieprzyzwoicie miękka i miła ;)
Guziki przyszyte są na prawej stronie sweterka,
ponieważ to tylko atrapa, pod spodem są zatrzaski.
Zużyłam 4 motki granatowej i 1 białej. Druty 4,5.
Na razie tylko jedno zdjęcie, reszta sesji na wakacjach,
w pięknych plenerach, przynajmniej taką mam nadzieję.
~~~~~~~~~~
 
 
~~~~~~~~~~
Miałam pokazać Wam jeszcze mnóstwo uszytków, zwłaszcza spódnic,
ale nie zdążyłam zdjęc zrobic.
Postaram się nadrobić to po powrocie.
Tymczasem do napisania, kochani :)
~~~~~~~~~~
 


9 komentarzy :

  1. Milego wypoczynku, Twoje prace sa piekne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownego urlopu.
    Miejsce wypoczynku wygląda fantastycznie :)
    A chusta i sweterek w sam raz na lato. Kolorystycznie i tematycznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooooooooo pogode bedziesz miala murowana i ciepla wode w morzu tez ,a to dwie najwazniejsze rzeczy na urlopie.
    Sweterek bardzo ladny.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrego odoczywania, sweterek super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych wakacji Kasiu! A w tym marynarskim stylu będziesz ozdobą tej cudownej plaży!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne miejsce na wypoczynek więc życzę Ci wspaniałego wypoczynku.Często zaglądam do ciebie i podziwiam Twoje prace,chusta jest śliczna ten kolor i wzór.Zapraszam do siebie ruminianka.blogspot.com.Ja też uwielbiam robić na drutach, ale nie robię zdjęć i nie wstawiam.
    Pozdrawiam serdecznia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta bajeczna! Ale to ona bardziej pasowałaby kolorami na urlop w urokliwej Chorwacji niż sweterek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń