piątek, 28 lutego 2014

Licznik

~~~~~~~~~~
Kocham bloggera za to, że mogę publikować posty nawet wtedy,
gdy mnie nie ma przy kompie :D
Właśnie bawię z Małżem i ze znajomymi na weekendowym wypadzie w górkach :)
...ale do rzeczy! 
Kochani, dziękuję pięknie za Wasze odwiedziny, 
zarówno za czytanie, podglądanie, jak i komentowanie  :)
Licznik każdego dnia pokazuje coraz większe piękne cyferki :)
I właśnie zbliża się okrągła liczba 800000.
Dlatego proponuję zabawę "Złap Licznik", 
która będzie polegała na złapaniu liczby 800000 na liczniku odwiedzin.
Jeśli nie uda się równego 800000 złapać, to któraś kolejna będzie się liczyć.
Proszę zrobić scrrena i wysłać na adres bogaczka29@gmail.com.
Osoba, od której dostanę pierwszego maila z licznikiem,
otrzyma ode mnie symboliczny prezent:
wiosenny komin do wyboru :)
PROŚBA: nie trzeba udostępniać info na swoich blogach czy na fb.
Dziękuję i życzę udanej zabawy :) 
~~~~~~~~~~


5 komentarzy :

  1. Witaj
    dobrze ze technika do czegoś się przydaje i pomaga w życiu , zdalne pisanie i czytanie jest takim przykładem . Jeśli masz ochotę i czas (pewnie po powrocie ) to zaraszam do mojego nowego wpisu o beretach . http://cottonara.blogspot.com/2014/02/beret-czy-francuski-symbol-przemija.html
    pozdrawiam
    Cottonara

    OdpowiedzUsuń
  2. Milego pobytu w gorach i duzo przyjemnosci!
    Drugi piekny kominek chyba z Lana Grossa ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Może tylko mnie ale nie wyświetla się liczba odwiedzin, więc nie mam czego łapać :(

    OdpowiedzUsuń