sobota, 2 listopada 2013

Ciepły

~~~~~~~~~~
Ciepły komin wydziergałam dla koleżanki M.
~~~~~~~~~~


 ~~~~~~~~~~
Włóczka - podwójna Dora.
Nie lubię akrylu, ale niestety, czasem jest taka konieczność.
Druty KP 6,5.
~~~~~~~~~~
Więcej pisać dziś nie będę, bo jakoś nie mam weny.
Człowiek dziś bez komputera jak bez ręki, a ten mi dziś współpracy odmawia :(  
Jeden u doktora, drugi nie chce hulać, trzeci nie ma tego czego potrzebuję...
Idę polatać odkurzaczem... może chociaż on mi nieco uporządkuje rzeczywistość ;)
~~~~~~~~~~
 

14 komentarzy :

  1. Widzę, że u Ciebie też królują warkocze, ale w innej konfiguracji.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akryl nie jest taki zly, przynajmniej w praniu zbyt uwazac nie trzeba... ;)
    Komin swietny, do tego warkoczowy. Kolezanka z pewnoscia dumnie nosi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zrobiony komin, podziwiam! :) Koleżance to mogę tylko zazdrościć takiej... koleżanki. Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest. I w "moich" szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komin bardzo ładny i w praktycznym kolorze. Też lubię dziergać warkocze.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Akryl akrylowi nierówny i czasami można z niego udziergać takie fajne rzeczy jak ten komin. Bardzo lubię szare dodatki i jeszcze te warkocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu :) Zachwycam się Twoimi robótkami! Szal dla mamy - piękny! Pewnie ciepły? A ta chusta!? Wspaniała! Komin - wierzę, że się spodobał!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komin!!!! Marzy mi się taki z warkoczami. Kolejny sobie taki zrobię. Bo teraz mi zabrakło włóczki na warkocze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też generalnie nie lubię czystego akrylu, ale spotkałam się też jednocześnie z paroma włóczkami akrylowymi zadziwiająco fajnymi! Wspaniały komin! na pewno właścicielka jest/będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu bardzo fajny ,i kolor super
    Pozdrawiam i zaprasam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny wzorek i kolorek! Koleżanka M. musi być zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny komin. Też nie przepadam za akrylem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, pierwszy raz zajrzałam na bloga a tu takie skarby :) piękne te dziergadełka nie tylko ten komin, chociaż tą pracę upodobalam sobie szczególnie :). Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń