sobota, 17 listopada 2012

Dynia

~~~~~~~~~~
Sezon dyniowy jeszcze trwa.
Dopiero w tym roku odkryłam dynię i robiłam z niej parę specjałów.
Była już dynia pieczona - do sałatki, oraz zupa dyniowa.
Tym razem zrobiłam faszerowane dynie :)
W roli głównej wystąpiła Hokkaido, a farsz powstał zupełnie spontanicznie, z tego co było w domu :)
Zatem składniki farszu to: kasza jaglana, wędlina, papryka, ser żółty, pietruszka zielona i przyprawy - czosnek, sól, pieprz, papryka ostra, oregano.
Całośc zapiekłam przez ok. 35 min. w piekarniku nagrzanym do 180-200 st.
Do tego jeszcze podałam sos czosnkowy (jogurt, majonez, czosnek, sól, pieprz).
Mimo, że dyńki małe, to były bardzo syte.
~~~~~~~~~~



2 komentarze :

  1. Mniam!:) Nigdy tego nie jadłam ale zjadłabym z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm wspaniale wygląda i pewnie równie wspaniale smakuje :)

    OdpowiedzUsuń