sobota, 2 maja 2009

Na warsztacie...

~~~~~~~~~~
Majowy weekend był pracowity na dwóch frontach: 1 remoncik tarasu, 2. moje prace przy wybielaniu... To tylko mała zapowiedź tego co aktualnie robię :-) Jeszcze nie wszystko gotowe ale mam nadzieję, że niedługo będzie do pokazania więcej.
~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~
Przy okazji pochwalę się wyróżnieniem, które dostałam od Gosiuli. Bardzo dziękuję!
~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

Moje wyróżnienia wędrują do wszystkich blogów w pasku bocznym. Wszystkie dziewczyny jesteście tak kreatywne i pełne pomysłów, że wyróżnianie kilku tylko jest krzywdzące dla innych.

~~~~~~~~~~

5 komentarzy :

  1. No, baaardzo ciekawa jestem wyników tego wybielania - zapowiada się wyjątkowo efektownie, zwłaszcza ta barokowa nieco rama. Kochana Kasiu, a czy Ty mogłabyś może pokazać to, co się tam tak ładnie odbija - kredens?? Jezu, masz takie cudo w domu i milczysz?
    Pozdrawiam serdecznie, P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa efektów Twoich prac!Wyróżnienia gratuluję!!!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozbudziłaś ciekawość ;))
    Ja poproszę również o pokazanie tarasu :)
    Pozdrawiam erdcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Flott blogg du har!
    Jeg la meg til som følger av din blogg.

    Huge from Norway

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mnie zaciekawiłaś! Czekam niecierpliwie na rozwój wydarzeń :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń