czwartek, 7 lipca 2011

Plum Gail cd.

~~~~~~~~~~
Wreszcie pogoda nam się poprawiła :)))
Udało się także zrobić zdjęcia chuście Gail :)
Zatem patrzcie i podziwiajcie, hi, hi :)))
~~~~~~~~~~
Chusta, niestety, nie jest dla mnie. Mam nadzieję, że będzie się z niej cieszyć Pani Ela :)
~~~~~~~~~~




~~~~~~~~~~
Włóczka to Kid Mohair Fonseca. Wyszły prawie 3 motki, druty nr 4,0.
Chusta jest całkiem spora. Po zblokowaniu ma 190cm x 90cm.
Włóczka bardzo ładnie zachowała kształt po blokowaniu.
~~~~~~~~~~

21 komentarzy :

  1. Piękna! Jak zwykle, zresztą. jestem pod wrazeniem, ze z "foneski" tak ładnie wyszła. Zrobiłam z tej włóczki jedna chuste i nie miałam przekonania na więcej. A 2,5 motka mam jeszcze w zapasach. Zatem chyba już wiem co z niej zrobię. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko jak zwykle wyczarowałaś cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A szkoda, że nie dla Cibie, bo bardzo Ci w niej ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowna, bardzo mi sie podoba!
    I ten kolor!
    Sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła. Kolor cudnu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny :)))
    Sama jestem zdziwiona, że fonseca tak świetnie się zblokowała.
    Kolor chusty bardzo mi się podoba, bo generalnie uwielbiam fiolety :)
    Apeico, mam jeszcze komplet fonseki, więc może teraz taką zrobię dla siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, podziwiam...i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczna chusta! Sama bym taką z chęcią ponosiła, ale na razie moje umiejętności dziewiarskie nie pozwalają mi na zrobienie takowej... Może za jakiś czas i z Pani wskazówkami mi się uda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wyszła no i Ty pieknie ja prezentujesz:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu chusta wyszła Ci wspaniale - no i ten kolor !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dziergasz chusty po mistrzowsku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała chusta idealna na chłodniejsze dni... Pani Ela będzie na 100% zadowolona :)

    Pozdrawiam i zapraszam na moje Wakacyjne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och,jaka piękna Gail! :-)))
    Nowa Właścicielka będzie na pewno zachwycona :-)))
    Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  14. DENERWUJESZ MNIE!!Czy wszystko musi być u Ciebie takie piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  15. KASIEŃKO JESTES BARDZO ZDOLNA BESTIA!!!POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że nie dla Ciebie - w tym fiolecie zdecydowanie Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta chusta
    (dodam, że uwielbiam chusty)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń